Reklamační řád
1. Poškození zboží při přepravě
Při přebírání zboží (za přítomnosti pracovníka kurýrní společnosti či pošty) zkontrolujte stav obalu. V případě poškození obalu zboží nepřebírejte a sepište o této skutečnosti záznam. Zároveň nám uvedenou skutečnost nahlaste telefonicky nebo emailem do 24 hodin od převzetí resp. nepřevzetí balíku. Pokud zjistíte mechanické poškození zapříčiněné přepravou až po rozbalení zboží, sdělte nám to telefonicky do 24 hodin od převzetí zboží a zároveň i emailem. Později nebude reklamace mechanického poškození zapříčiněného přepravou uznána.
Zkontrolujte při přebírání od kurýra, zda je Vám doručen správný počet balíků, podle dodacího formuláře, který podepisujete kurýrovi při předávání. Pokud zjistíte, že je počet balíků, které máte převzít neúplný – zásilku nepřebírejte.
Pokud bude zásilka takto přebrána, není již možné uplatnit reklamaci!
2. Nekompletnost zásilky
Zákazník je povinen zkontrolovat obsah doručené zásilky do 24 hodin od převzetí zásilky a případné nesrovnalosti (chybějící nebo poškozené zboží) nahlásit neprodleně prodávajícímu písemnou formou a zároveň i telefonicky. Na pozdější reklamace z důvodu nekompletnosti zásilky se ohled nebere.
3. Uplatnění reklamace během záruční doby
Záruční doba pro plnění spotřebitelských smluv je stanovena na minimálně 24 měsíců ode dne uzavření kupní smlouvy. Reklamace jsou vyřizovány dle platných právních předpisů České republiky.
Ve smyslu výše uvedeného společnost Amazingo, s.r.o. vydává následující REKLAMAČNÍ ŘÁD, kterým spotřebitele informuje o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění odpovědnosti za vady zboží (dále jen „reklamace“) včetně údajů o tom, kde lze reklamaci uplatnit.
Odpovědnost za nedostatky prodané věci:
Prodávající odpovídá za nedostatky, které má prodaná věc při převzetí kupujícím. U použitých věcí neodpovídá za nedostatky vzniklé jejich použitím nebo opotřebením.
Informace o hygroskopicitě dřeva a prasklinách dřeva:
Upozorňujeme, že dřevo je přírodní materiál a je hygroskopické. Schopnost dřeva absorbovat a uvolňovat obsah vody je výsledkem kapilární pórovité struktury dřeva. Tato strukturální charakteristika ovlivňuje všechny fyzikální a technické schopnosti dřeva. Hygroskopicita je také schopnost pevných, kapilárních pórovitých materiálů přijímat vlhkost z okolního vzduchu až do jeho doplnění a uvolňovat ji v sušších podmínkách.
Rozpínání a smršťování dřevěných částí našich výrobků je výsledkem změn vlhkosti. Vnitřní jádro dřeva se rozšiřuje a stahuje méně než plochy ve vnější oblasti jádra. Přirozeným výsledkem těchto změn jsou trhliny a praskliny. Ve srovnání se smrkovým nebo borovým dřevem má akátové dřevo nejnižší hodnotu roztažnosti.
Praskliny na výrobcích z akátového dřeva obvykle nesnižují kvalitu dřevěných částí. Trhliny dřeva, které jsou výsledkem odvlhčování dřeva, jsou přirozené a nepovažují se za problematické z hlediska stability nebo bezpečnosti struktury objektu. Podle normy EN1176 platné pro veřejná dětská hřiště jsou pro prsty nebezpečné pouze trhliny větší než 8 mm. Trhliny menší než 8 mm nepředstavují ve smyslu dané normy žádné nebezpečí.
Prodávající neodpovídá za vady:
- běžné trhliny (menší než 8 mm), které vznikají pnutím akátového dřeva a nenarušují konstrukční stabilitu herního prvku,
- běžné opotřebování nátěru, který je třeba obnovovat jednou za 2-3 roky,
- které si kupující (spotřebitel) způsobil sám a které byly způsobeny neodbornou montáží a nesprávným zacházením s výrobkem,
- o kterých kupující (spotřebitel) před převzetím zboží věděl,
- pro kterou byla sjednána nižší cena (sleva z ceny zboží),
- které vznikly v záruční době v důsledku opotřebení zboží, jeho (úmyslným či neúmyslným) nesprávným nebo nadměrným používáním, nesprávným ošetřováním, nesprávným servisem, zlomením, přetržením, propíchnutím, vyblednutím, nesprávným použitím přídavných zařízení jiných než předepisuje výrobce, nebo po uplynutí doby životnosti ,
- které, byly způsobeny zásahem neoprávněné osoby na zboží nebo jeho součásti, rovněž nemohou být předmětem reklamace
- kupující má povinnost dodržovat návod k používání a ošetření koupených produktů, jinak ztrácí nárok na uplatnění reklamace
- Společnost NEJHRAJŠÍ HŘIŠTĚ s.r.o. používá kvalitní materiály. Proto na své výrobky poskytuje nadstandardní garanci: 20 let proti hnilobě na části z akátového jaderného dřeva a 24 měsíců na ostatní komponenty.
Pokud jde o použitou věc záruční doba může být 12 měsíců. Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna do 30 dnů. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou. Jde-li o neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci. Práva z odpovědnosti na vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc koupena. Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době. Spotřebitel nemá dále používat věc, na které zjistil vadu. Opotřebování charakteristické pro daný materiál nebo použití se nepovažuje za vadu.
4. Postup při uplatnění reklamace
Kupující reklamaci uplatňuje v sídle nebo provozu prodávajícího a to doručením zboží na náklady kupujícího do sídla firmy prodávajícího, přičemž se před odesláním spojí s prodávajícím, aby mu sdělil podání reklamace, který mu dá pokyny.
Kupující zašle před odesláním reklamovaného zboží vyplněný REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ emailem nebo jej přiloží vytištěný a vyplněný k reklamovanému zboží.
Kupující je povinen podat zprávu prodávajícímu o vadách zboží bez zbytečného odkladu poté, co vadu zjistil. Při uplatnění reklamace musí být reklamovaná věc řádně vyčištěna. Jinak nebude reklamace prodávajícím převzata.
Při reklamaci je třeba doložit doklad o zaplacení zboží osobou, na kterou byl doklad vydán /faktura, příjmový doklad/ a záruční list, pokud byl vydán.
Osoba, která uplatňuje nároky z vad vyplní reklamační protokol. V reklamačním protokolu kupující přesně popíše vadu a způsob jakým se vada projevuje, umožňuje-li to podstata věci předá vadné zboží v původním nebo náhradním balení prodávajícímu tak, aby mu jej doručil nepoškozené manipulací při přepravě. V reklamačním protokolu uvede osoba uplatňující reklamaci kontaktní adresu (+ e-mail nebo telefonní číslo), na kterou bude prodávajícím vyrozuměna o způsobu vyřízení reklamace. Prodávající nenese odpovědnost za to, že se na uvedenou kontaktní adresu nepodařilo odeslané vyrozumění doručit.
Při neoprávněně uplatněné reklamaci má prodávající právo účtovat kupujícímu veškeré vzniklé náklady. Náklady na odeslání neoprávněné reklamace zpět ke kupujícímu nese kupující. Nevyzvedne-li si kupující reklamaci do 30 dnů od vyrozumění výsledku reklamačního řízení, stává se zboží majetkem prodávajícího.
Spotřebitel má právo, aby byla jeho reklamace vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne následujícího po dni převzetí věci prodávajícím. Prodávající oznámí výsledek vyřízení reklamace kupujícímu v zákonné lhůtě a to písemně (emailem, poštou).
Tento reklamační řád nabývá platnosti dne 1.1 2019 a ruší všechna předchozí ustanovení a zvyklosti související s vyřizováním reklamací a zárukou na zboží. Nesplněním výše uvedených reklamačních podmínek kupující ohrožuje kvalitu a časový průběh reklamačního řízení.