Všeobecné obchodní podmínky

Jak se od sebe liší jednotlivé projekty, tak se můžou lišit i obchodní podmínky. Z důvodu jiných obchodních podmínek neposkytujeme jednotné znění Všeobecných obchodních podmínek pro každý projekt.

VŠECHNY OBCHODNÍ PODMÍNKY JAKO I GARANCE JSOU ZAHRNUTÉ VE SMLOUVĚ O DÍLE.

I. Obecná ustanovení a definice pojmů

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na obchodní vztahy mezi kupujícím a společností AMAZINGO, s.r.o., Donattelova 2003/6, Praha 10, 100 00, zapsanou v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, složka C 402267 (dále jen „prodávající“), které budou uzavřeny prostřednictvím elektronického obchodního systému (dále jen „obchod“).

Dozorčí orgán: 

1.2 Kupujícím se rozumí fyzická osoba (spotřebitel) nebo podnikatel (který je podnikatelem ve smyslu § 421  nového obchodního zákoníku), který po vlastní autorizaci odeslal elektronickou objednávku zpracovanou systémem internetového obchodu nebo elektronickou poštou, e-mailem.

1.3. Elektronickou objednávkou se rozumí odeslaný elektronický formulář obsahující údaje o Kupujícím, seznam objednávaného zboží z nabídky obchodu a celkovou cenu objednávky, který je zpracován systémem obchodu a je návrhem Kupujícího na uzavření Kupní smlouvy.

1.4 Obchodní podmínky dále upravují a upřesňují práva a povinnosti Provozovatele a Kupujícího v aktuálním znění a tvoří nedílnou součást Kupní smlouvy.

1.5 V případě, že Provozovatel a Kupující uzavřou samostatnou písemnou Kupní smlouvu, ve které si sjednají podmínky odlišné od Obchodních podmínek, použijí se ustanovení Obchodních podmínek kupní smlouvy přednostně.

II. Povinnosti provozovatele

2.1 Provozovatel se zavazuje dodat kupujícímu správný druh a množství zboží za kupní cenu a za platebních podmínek obchodu platných v den odeslání elektronické objednávky.

2.2 Provozovatel se zavazuje dodat Kupujícímu spolu se zbožím veškeré příslušné doklady vztahující se ke zboží: fakturu ( daňový doklad ), záruční list ( pokud je výrobcem poskytován ).

2.3 Pokud Prodávající není schopen dodat Kupujícímu zboží ve lhůtě sjednané v kupní smlouvě nebo uvedené v těchto obchodních podmínkách nebo za sjednanou kupní cenu, je povinen nabídnout Kupujícímu náhradní plnění nebo možnost Kupujícího odstoupit od kupní smlouvy (zrušit objednávku). Kupující může odstoupit od kupní smlouvy nebo zrušit objednávku e-mailem, telefonicky, poštou nebo jiným vhodným způsobem na trvalém nosiči. V případě, že Kupující již zaplatil kupní cenu nebo její část, vrátí Prodávající Kupujícímu již zaplacenou kupní cenu nebo její část do 14 dnů ode dne doručení e-mailu o odstoupení od kupní smlouvy nebo zrušení objednávky na účet určený Kupujícím. Kupující se může s Provozovatelem dohodnout i na jiném způsobu vrácení peněz, avšak i bez toho Prodávající vrátí peníze stejným způsobem.

III. Povinnosti kupujícího

3.1 Kupující se zavazuje zaplatit za objednané zboží. Prodávající doporučuje kupujícímu zkontrolovat neporušenost přepravního obalu a v případě jakéhokoli poškození zásilky neprodleně informovat dopravce a provozovatele internetového obchodu na e-mailové adrese office@najkrajsieihriska.sk.

3.2 Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží až úplným zaplacením kupní ceny a následným převzetím objednaného zboží od dopravce.

3.3 Kupující je povinen zajistit v místě instalace přístup k elektrické energii a vodě. Pokud Kupující takový přístup nezajistí, je povinen uhradit dodatečné náklady spojené s instalací.

3.4 Kupující je povinen informovat odběratele o inženýrských sítích instalovaných v místě instalace. Pokud dojde k poškození inženýrských sítí, odpovídá za škodu Kupující. V takovém případě je kupující povinen uhradit nám náklady vzniklé z důvodu odstávky našich pracovníků. ( Voda, plyn, topení, elektřina, telefoní kabely,…). Dále je povinen akceptovat prodloužení doby instalace o dobu, která byla nutná k odstranění škody.

IV. Objednávka zboží, uzavření kupní smlouvy, zrušení objednávky

4.1 Platnost elektronické objednávky je podmíněna pravdivým a úplným vyplněním všech údajů a detailů požadovaných elektronickým systémem při registraci nebo vyplnění objednávkového formuláře nebo při samotném provedení (odeslání) objednávky.

4.2 Všechny přijaté elektronické objednávky jsou považovány za návrh kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky prodávajícím – akceptačním e-mailem.

4.3. Akceptace objednávky ze strany provozovatele je potvrzena automatickým systémem obchodu – e-mailem na adresu uvedenou kupujícím při registraci nebo při vyplnění objednávkového formuláře. Na uvedenou e-mailovou adresu budou v případě potřeby zaslány další informace týkající se objednávky.

4.4. V závislosti na povaze transakce (množství, cena, náklady na dopravu, vzdálenost apod.) je Provozovatel oprávněn požádat Kupujícího o další autorizaci – potvrzení objednávky. V případě, že ověření nebude úspěšné nebo Kupující nebude reagovat na e-mailovou žádost Provozovatele do 5 dnů od jejího odeslání, bude Provozovatel považovat takovou objednávku za neplatnou a zruší ji.

4.5 Kupující je oprávněn zrušit elektronickou objednávku bez udání důvodu kdykoli před počátkem lhůty pro odstoupení od smlouvy. Objednávku lze zrušit prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu office@najkrajsiehriska.sk. V případě žádosti o zrušení objednávky nebudou Kupujícímu účtovány žádné poplatky spojené s tímto úkonem.

4.6 K uzavření kupní smlouvy dochází přijetím objednávky kupujícího e-mailem. O potvrzení přijetí objednávky je Kupující informován zasláním e-mailu označeného jako „Přijetí objednávky č.“. Provozovatelem.

4.7 Kupující souhlasí s tím, že mu bude jako doklad o koupi zaslána faktura ve formátu PDF elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Odběratel odpovídá za správnost údajů na uvedené e-mailové adrese.

V. Zobrazení produktů na stránkách webového obchodu

5.1 Jakékoli rekvizity ( mobilní telefony, časopisy, knihy, diáře, propisky, klíče, nápoje, ovoce, jiné výrobky atd. ) umístěné a vyfocené společně s výrobkem nejsou dodávány – prodávány společně s výrobkem, pokud tato skutečnost není uvedena v názvu výrobku ( např. věž + skluzavka, prolézačka + dárek, Akce: houpačka + sedátko apod. ). Jejich dodání společně se zakoupeným zbožím nemůže kupující reklamovat.

VI. Odstoupení od smlouvy

6.1 Kupující-spotřebitel může kdykoli před počátkem běhu lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do čtrnácti dnů od převzetí zboží ve smyslu § 1829 odst. 1 zákona č. 82/2012 Sb. s výjimkou případů, kdy se jedná o prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků kupujícího a určeného výslovně pro jednoho kupujícího (např. není-li zboží běžně nabízeno v e-shopu), nebo zboží, které nelze pro jeho vlastnosti vrátit.

6.2 Provozovatel doporučuje Kupujícímu, aby pro splnění svých zákonných povinností oznámil odstoupení od smlouvy elektronickým zasláním ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY přímo z webových stránek internetového obchodu www.nejkrasnejsihriste.cz. O přijetí odstoupení od smlouvy je Kupující informován e-mailem neprodleně a automaticky, a to prostřednictvím registračního systému e-shopu. Kupující může pro odstoupení od smlouvy využít také dopisní formulář pro odstoupení od smlouvy. Kupující – spotřebitel doručí zboží uvedené ve formuláři pro odstoupení od smlouvy na adresu provozovatele:

Amazingo, s.r.o.
Donattelova 2003/6
Praha 10
100 00

Doporučujeme pojistit zboží zaslané zpět při odstoupení od smlouvy nebo v případě reklamace. Prosíme, nezasílejte nám zboží na dobírku.
V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinny si vrátit vše, co si na základě smlouvy poskytly.

6.3 Kupující-spotřebitel má právo zboží ve lhůtě čtrnácti dnů rozbalit a vyzkoušet obdobným způsobem, jaký je obvyklý při nákupu v klasickém „kamenném“ obchodě. Vyzkoušet však neznamená začít zboží používat a poté jej vrátit Provozovateli.

6.4 Kupující je povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy, doručit zboží zpět na adresu Provozovatele, nebo je předat Provozovateli či osobě oprávněné k převzetí zboží. To neplatí, pokud Provozovatel navrhl osobní převzetí zboží nebo převzetí prostřednictvím jím pověřené osoby. Lhůta podle první věty tohoto bodu těchto obchodních a reklamačních podmínek se považuje za dodrženou, pokud bylo zboží předáno k přepravě nejpozději v poslední den lhůty.

6.5 Provozovatel je povinen vrátit kupujícímu veškeré platby přijaté od kupujícího na základě kupní smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a dalších nákladů a poplatků, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud si kupující zvolil jiný způsob doručení než nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízíme (poštovné u zboží doručovaného Českou poštou a.s.).

6.6 Provozovatel není povinen vrátit kupujícímu peníze dříve, než je předmětné zboží doručeno kupujícímu nebo dokud kupující neprokáže, že zboží bylo zasláno zpět provozovateli, ledaže provozovatel navrhne osobní převzetí zboží nebo převzetí prostřednictvím osoby pověřené kupujícím.

6.7 V případě, že Kupující odstoupí od Smlouvy a dodá Provozovateli zboží snížené hodnoty, které je použité, poškozené nebo nekompletní, uhradí Kupující Provozovateli náklady vynaložené na opravu zboží a jeho uvedení do původního stavu.

6.8 Provozovatel je oprávněn zrušit objednávku a odstoupit od smlouvy:
v případě, že objednávku nelze závazně potvrdit (chybné telefonní číslo nebo e-mail, Kupující neodpovídá na e-maily, nezvedá telefon apod.),
pokud existuje důvodné podezření, že se kupující pokouší uvést provozovatele v omyl uvedením nepravdivých, zavádějících nebo nesprávných údajů.
Pokud se provozovateli nepodaří kontaktovat kupujícího na základě poskytnutých údajů ( telefonní číslo, e-mailová adresa ) a existuje důvodné podezření, že ze strany kupujícího dochází k pokusu uvést provozovatele v omyl uvedením nepravdivých, zavádějících nebo nesprávných údajů.

6.9 O zrušení objednávky bude Kupující informován telefonicky nebo e-mailem a v případě úhrady kupní ceny nebo její části budou peněžní prostředky vráceny do 5 dnů na účet určený Kupujícím, pokud se Kupující s Provozovatelem nedohodne jinak.

VII. Dodací podmínky a termíny

7.1 Místem plnění smlouvy je adresa, kterou kupující uvede v elektronické objednávce obchodu. Zboží doručuje Provozovatel s využitím služeb třetích osob uvedených v objednávce nebo po dohodě s Kupujícím.

7.2. Dodání zboží se uskutečňuje jeho předáním Kupujícímu při osobním odběru nebo předáním třetím osobám zajišťujícím přepravu.

7.3 Provozovatel odešle Zboží Kupujícímu k dodání v dodací lhůtě stanovené pro každé Zboží v závislosti na způsobu dodání.

7.4 Sjednaná dodací lhůta platí, pokud nenastanou nepředvídatelné okolnosti nebo okolnosti nezávislé na vůli smluvních stran, tj. okolnosti vylučující odpovědnost, jako např. případy vyšší moci, které znemožňují dodržení dodací lhůty.

7.5 Zboží, které je skladem, bude dodáno kurýrní společností do 3 dnů od přijetí objednávky, Slovenskou poštou do 4 dnů od přijetí objednávky. Zásilky a zboží, které je skladem, doručíme do České republiky do 5 dnů od přijetí platby na účet.

7.6 Zboží, které je skladem, doručíme kurýrní společností do 3 dnů od přijetí platby – bankovního převodu, Českou poštou do 5 dnů od přijetí platby – bankovního převodu.

7.7 Zobrazení zboží na všech webových stránkách elektronického obchodu provozovaného prodávajícím je pouze ilustrativní. Zobrazení barevných odstínů závisí mimo jiné na kvalitě monitoru nebo jiného zařízení, které kupující používá.

VIII. Cena přepravy zboží

8.1 Kupující je povinen uhradit náklady na dopravu spolu s cenou zboží uvedenou v objednávce. V e-shopu jsou všechny ceny zboží a dopravy konečné včetně DPH.

8.2 Při dodání zboží prostřednictvím Slovenské pošty je poštovné účtováno a dle tarifů uvedených na stránce DOPRAVA A POPLATKY.

8.3 Uvedené ceny jsou platné v rámci Slovenska. Poštovné do zahraničí se počítá zvlášť a bude kupujícímu oznámeno na uvedený e-mail do 24 hodin od odeslání objednávky za účelem odsouhlasení konečné ceny poštovného.

IX. Nedoručená zásilka – nepřevzetí zásilky, porušení smluvních podmínek

9.1 Pokud kupující požádá o opětovné zaslání zásilky, kterou neobdržel a nevyužil svého práva na odstoupení od smlouvy, bude mu k celkové ceně zásilky účtováno dodatečné poštovné ve výši příslušných poštovních poplatků uvedených v obchodních podmínkách.

9.2 Opětovné zaslání nevyzvednuté zásilky bude provedeno na základě platby předem ( bankovním převodem ), za kterou bude kupujícímu zaslána nová faktura e-mailem ve formátu PDF se splatností 5 dnů.

9.3 Pokud kupující neuhradí fakturu v požadovaném termínu splatnosti, bude objednávka v systému zrušena. O zrušení objednávky bude Kupující informován e-mailem.

9.4 Další objednávky Kupujícího prostřednictvím elektronického systému obchodu lze uskutečnit pouze platbou předem nebo po vzájemné dohodě s provozovatelem.

X. Kupní cena a způsob platby

10.1 Kupující kupuje zboží od provozovatele obchodu za cenu uvedenou u zboží v okamžiku podání objednávky. Ceny zboží jsou konečné – včetně DPH. Cena za použití prostředků komunikace na dálku činí 0,00 Kč.

10.2 Doba platnosti akční cenové nabídky – všechny akce platí do vyprodání zásob, pokud není u konkrétního výrobku uvedeno jinak.

10.3 Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu cen v případě změn právních předpisů, změn kurzů měn, výrazného zvýšení inflace. V takovém případě má kupující právo odstoupit od smlouvy.

10.4 V případě výroby a realizace atypických projektů, kdy není možné předem vyčíslit veškeré náklady spojené s výrobou a instalací těchto atypických prvků, si zhotovitel vyhrazuje právo navýšit náklady oproti navržené sjednané ceně projektu maximálně o 10 % z celkové ceny projektu, a to na základě objektivně doložených nákladů.

10.5 Kupující může za Zboží zaplatit následujícími způsoby:
na dobírku – kupující uhradí cenu za objednané zboží při převzetí na poště nebo od kurýra.
PayPal platby kreditními kartami (služba je realizována na zabezpečených webových stránkách banky – systém PayPal – kreditními kartami ( VISA, MasterCard ),
PayPal – prostřednictvím účtu PayPal

XI. Záruční doba, řešení reklamací, reklamační řízení

11.1 Záruční doba na nové výrobky je obvykle 24 měsíců a vztahuje se na kupní smlouvu uzavřenou kupujícím se spotřebitelem. Kupujícím-spotřebitelem je osoba, která není podnikatelem ve smyslu § 2 odst. 2 obchodního zákoníku a při uzavírání a plnění kupní smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

11.2 Provozovatel odpovídá za vady, které se na prodaném zboží vyskytnou v záruční době.

11.3 Záruka se nevztahuje na vady způsobené neodbornou obsluhou a nesprávným zacházením nebo vystavením extrémním a neobvyklým podmínkám, pro které není výrobek určen a které jsou zároveň v rozporu s pokyny výrobce.

11.4 Za záruční reklamaci se považuje reklamace, u které je zřejmé, že poškození nebylo způsobeno neodborným a nepřiměřeným zacházením, kterým se rozumí: používání výrobku k jiným účelům, než pro které je určen, působení nadměrné síly na výrobek, nesprávná údržba výrobku, nesprávná manipulace s výrobkem. Reklamace se řídí reklamačním řádem, který je součástí obchodních podmínek a je zveřejněn na stránce Reklamační řád.

11.5 Pokud zákazník není spokojen se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, má zákazník právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu. Pokud Prodávající na žádost Zákazníka dle předchozí věty odpoví zamítavě nebo na takovou žádost neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání Zákazníkem, má Zákazník právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu dle ustanovení o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů.

11.6. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s Prodávajícím je Česká obchodní inspekce nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů. Zákazník má právo volby, na který z výše uvedených subjektů alternativního řešení sporů se obrátí. Zákazník může k podání návrhu na alternativní řešení svého spotřebitelského sporu využít platformu pro řešení sporů online, která je dostupná na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

XII. Zásady ochrany osobních údajů

12.1 Smluvní strany se dohodly, že kupující, je-li fyzickou osobou, je povinen oznámit prodávajícímu v pořadí své jméno a příjmení, adresu trvalého bydliště včetně PSČ, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

12.2 Smluvní strany se dohodly, že kupující, je-li právnickou osobou, je povinen oznámit prodávajícímu v pořadí svůj obchodní název, adresu sídla včetně PSČ, IČO, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

12.3 Kupující může kdykoli zkontrolovat a změnit poskytnuté osobní údaje, jakož i zrušit svou registraci po přihlášení na webové stránce elektronického obchodu v sekci „ Přihlášení, Můj účet “.

12.4 Prodávající tímto upozorňuje kupujícího, že v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZOOÚ“), bude prodávající jako provozovatel zpracovávat osobní údaje kupujícího bez jeho souhlasu jako subjektu údajů v procesu uzavírání kupní smlouvy, neboť zpracování osobních údajů kupujícího bude prodávající provádět v rámci předsmluvních vztahů s kupujícím a zpracování osobních údajů kupujícího je nezbytné pro plnění kupní smlouvy, v níž kupující vystupuje jako jedna ze smluvních stran.

12.5. Kupující může zaškrtnutím příslušného políčka před odesláním objednávky vyjádřit souhlas s tím, aby Prodávající zpracovával a uchovával jeho osobní údaje, zejména ty, které jsou uvedeny výše a/nebo které jsou nezbytné pro činnost Prodávajícího související se zasíláním informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízené zboží, a aby je zpracovával ve všech svých informačních systémech souvisejících se zasíláním informací o nových produktech, slevách a akcích na nabízené zboží.

12.6 Prodávající se zavazuje nakládat s osobními údaji kupujícího a nakládat s nimi v souladu s platnými právními předpisy Slovenské republiky.

12.7 Prodávající prohlašuje, že v souladu s zákona o ochraně osobních údajů budou osobní údaje shromažďovány výhradně za účelem uvedeným v těchto obchodních podmínkách.

12.8 Prodávající prohlašuje, že osobní údaje pro jiné účely, než jsou uvedeny v těchto obchodních podmínkách, bude shromažďovat vždy samostatně na základě souhlasu kupujícího a současně zajistí, aby tyto osobní údaje byly zpracovávány a používány výhradně způsobem, který odpovídá účelu, pro který byly shromážděny, a nebude je spojovat s osobními údaji, které byly shromážděny za účelem plnění kupní smlouvy.

12.9 Kupující uděluje prodávajícímu souhlas dle bodu 12.5 těchto obchodních podmínek na dobu určitou, a to do doby naplnění účelu zpracování osobních údajů kupujícího. Prodávající zajistí neprodlenou likvidaci osobních údajů Kupujícího po splnění účelu zpracování. Kupující může souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoli písemně odvolat. Souhlas zaniká do 1 měsíce ode dne, kdy Prodávající obdrží odvolání souhlasu Kupujícího.

12.10. Kupující bude před odesláním objednávky vyzván, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že Prodávající dostatečným, srozumitelným a nezaměnitelným způsobem informoval Kupujícího:
své identifikační údaje, které jsou uvedeny v článku 1 těchto obchodních a reklamačních podmínek,
identifikační údaje třetí strany, kterou je společnost, jež bude kupujícímu dodávat objednané zboží, a to tak, aby tyto údaje byly uvedeny v akceptaci,
účel zpracování osobních údajů, kterým je uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím,
že bude zpracovávat osobní údaje kupujícího v rozsahu jméno a příjmení, adresa trvalého pobytu včetně PSČ, telefonní číslo a e-mailová adresa, je-li kupujícím fyzická osoba, a v rozsahu obchodní firma, adresa sídla včetně PSČ, IČO, telefonní číslo a e-mailová adresa, je-li kupujícím právnická osoba,
že kupující je povinen poskytnout požadované osobní údaje,

12.11. Prodávající prohlašuje, že bude zpracovávat osobní údaje v souladu s dobrými mravy a bude postupovat způsobem, který neodporuje ZOOÚ ani jiným obecně závazným právním předpisům ani je neobchází. Prodávající prohlašuje, že souhlas subjektu údajů nebude vynucován ani podmiňován hrozbou odmítnutí smluvního vztahu, služby, zboží nebo povinnosti uložené Prodávajícímu.

12.12. Kupující má právo na základě písemné žádosti prodávajícího požadovat
potvrzení, zda jsou či nejsou zpracovávány osobní údaje, které se ho týkají,
účel zpracování osobních údajů,
informace v obecně srozumitelné formě o zpracování jeho osobních údajů v informačním systému a o jeho stavu v rozsahu:
identifikační údaje prodávajícího a zástupce prodávajícího, je-li jmenován,
identifikační údaje zpracovatele; to neplatí, pokud prodávající při získávání osobních údajů nepostupuje v souladu s čl. 8 ZOOÚ,
v obecně srozumitelné formě přesné informace o zdroji, z něhož získal osobní údaje pro zpracování,
v obecně srozumitelné formě kopii svých osobních údajů, které jsou předmětem zpracování,
další informace, které jsou nezbytné k tomu, aby nabyvatel mohl zaručit svá práva a oprávněné zájmy, s přihlédnutím ke všem okolnostem a podmínkám zpracování osobních údajů, a to zejména
poučení o dobrovolnosti nebo povinnosti poskytnout požadované osobní údaje; pokud prodávající získává osobní údaje kupujícího na základě souhlasu kupujícího podle § 11 ZOOÚ, oznámí kupujícímu rovněž dobu platnosti souhlasu, a pokud povinnost kupujícího poskytnout osobní údaje vyplývá z přímo vykonatelného právně závazného aktu Evropské unie, mezinárodní smlouvy, kterou je Slovenská republika vázána, nebo zákona, oznámí prodávající kupujícímu právní základ, který mu tuto povinnost ukládá, a informuje ho o následcích odmítnutí poskytnutí osobních údajů,
informace o třetích stranách, u nichž se předpokládá nebo se předpokládá, že jim budou osobní údaje zpřístupněny,
okruhu příjemců, pokud se předpokládá nebo má za to, že jim budou osobní údaje zpřístupněny,
formu zpřístupnění, pokud mají být osobní údaje zpřístupněny,
třetí země, pokud se předpokládá nebo rozumí, že dojde k předání osobních údajů do těchto zemí,
opravu nepřesných, neúplných nebo neaktuálních osobních údajů, které jsou předmětem zpracování,
likvidaci svých osobních údajů, pokud byl splněn účel zpracování; pokud jsou předmětem zpracování úřední dokumenty obsahující osobní údaje, může požádat o jejich vrácení,
likvidaci svých osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, pokud došlo k porušení ZOOÚ nebo jiných platných slovenských právních předpisů.

12.13. Kupující má na základě bezplatné písemné žádosti právo vznést námitku:
zpracování jeho osobních údajů, o nichž předpokládá, že jsou nebo budou zpracovávány pro účely přímého marketingu bez jeho souhlasu, a požadovat jejich likvidaci,
použití osobních údajů uvedených v čl. 10 odst. 3 písm. d) pro účely přímého marketingu v poštovních sděleních nebo
poskytnutí osobních údajů uvedených v čl. 10 odst. 3 písm. d) pro účely přímého marketingu.

12.14. Kupující má právo na základě bezplatné písemné žádosti vznést námitku proti zpracování osobních údajů prodávajícím v případech uvedených v § 10 odst. 3 písm. b) zákona č. 101/2000 Sb. a), e), f) nebo g) Zákona na základě oprávněných důvodů nebo předložením důkazů o neoprávněném zásahu do jeho práv a právem chráněných zájmů, které jsou nebo mohou být v konkrétním případě takovým zpracováním osobních údajů poškozeny; nebrání-li tomu zákonné důvody a prokáže-li se oprávněnost námitky Kupujícího, je Prodávající povinen osobní údaje, proti jejichž zpracování Kupující vznesl námitku, bez zbytečného odkladu, jakmile to okolnosti dovolí, blokovat a zlikvidovat.

12.15. Kupující má dále na základě písemné žádosti nebo osobně, pokud věc nesnese odkladu, právo kdykoli vznést námitku a nepodrobit se rozhodnutí Prodávajícího, které by mělo pro Kupujícího právní účinky nebo významný dopad, pokud je takové rozhodnutí učiněno výhradně na základě úkonů automatizovaného zpracování jejích osobních údajů. Kupující má právo požádat Prodávajícího o přezkoumání rozhodnutí učiněného jiným způsobem než automatizovaným zpracováním a Prodávající je povinen žádosti Kupujícího vyhovět, přičemž rozhodující roli při přezkoumání rozhodnutí má Oprávněná osoba; o způsobu přezkoumání a výsledku zjištění Prodávající informuje Kupujícího ve lhůtě stanovené v bodě 12.18 těchto Obchodních podmínek. Toto právo Kupujícímu nepřísluší pouze v případě, že tak stanoví zvláštní zákon, který stanoví opatření k ochraně oprávněných zájmů Kupujícího, nebo pokud v rámci předsmluvních vztahů nebo v průběhu existence smluvních vztahů vydal Prodávající rozhodnutí, kterým žádosti Kupujícího vyhověl, nebo pokud Prodávající přijal jiná přiměřená opatření k ochraně oprávněných zájmů Kupujícího na základě smlouvy.

12.16. Uplatní-li Kupující své právo písemně a z obsahu jeho žádosti vyplývá, že uplatňuje své právo, považuje se žádost za učiněnou v souladu s tímto zákonem; žádost učiněnou elektronickou poštou nebo faxem doručí Kupující písemně nejpozději do tří dnů ode dne jejího odeslání.

12.17. Pokud má kupující podezření, že jsou jeho osobní údaje zpracovávány protiprávně, může to oznámit Úřadu pro ochranu osobních údajů. Pokud kupující nemá plnou způsobilost k právním úkonům, může jeho práva uplatnit jeho zákonný zástupce.

12.18. Prodávající je povinen vyřídit písemnou žádost kupujícího podle tohoto článku obchodních podmínek nebo vyhovět požadavkům kupujícího podle ZOOÚ a písemně informovat kupujícího nejpozději do 30 dnů od obdržení žádosti nebo požadavku.

12.19. Prodávající je povinen neprodleně písemně informovat subjekt údajů a Úřad pro ochranu osobních údajů o omezení práv kupujícího podle § 28 odst. 2 ZOOÚ.

12.20. Prodávající tímto upozorňuje kupujícího, že v souladu s § 15 odst. 1 písm. e) bod 3 a 4 ZnOOÚ se při zpracování osobních údajů kupujícího předpokládá, že osobní údaje kupujícího budou zpřístupněny a poskytnuty následujícím třetím osobám, resp. okruhu příjemců, zejména přepravním společnostem zajišťujícím přepravu objednaného zboží.

12.21 Souhlas se zpracováním osobních údajů – zákazníci. Tímto jako kupující uděluji v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu dle bodu 1.1 obchodních podmínek společností AMAZINGO, s.r.o.. Jako kupující jsem si vědom/a skutečnosti, že jsem oprávněn/a výše uvedené souhlasy kdykoliv písemně odvolat. Jako kupující prohlašuji, že jsem byl/a v souladu s § 15 odst. 1 informován/a o podmínkách zpracování osobních údajů správcem, které jsou zveřejněny na internetových stránkách www.nejkrasnejsihriste.cz.

12.22 Souhlas se zpracováním osobních údajů – marketing. Uděluji tímto souhlas podle zákona č. 110/2019 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu mé e-mailové adresy společnosti AMAZINGO, s.r.o. Donattelova 2003/6, Praha 10 100 00, IČ: 21463425 pro marketingové účely. Současně souhlasím s tím, aby mé osobní údaje byly poskytnuty třetím osobám. Prohlašuji, že jsem byl/a správcem poučen/a o podmínkách zpracování mých osobních údajů v souladu s sezákonem.

12.23. Informační systémy elektronického obchodu prodávajícího jsou registrovány v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. o ochraně osobních údajů.

XIII. Závěrečná a přechodná ustanovení

13.1 Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách provozovatele v den elektronické objednávky, pokud se strany nedohodnou jinak.

13.2 Zaškrtnutím políčka před odesláním objednávky kupující vyjadřuje, že se seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, plně rozumí jejich obsahu a souhlasí s nimi.

13.3 Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek. Povinnost písemného oznámení změny obchodních podmínek je splněna jejím umístěním na internetových stránkách www.nejkrasnejsihriste.cz.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 12.04.2024